Урок 3

ТЕМАІнструктаж з БЖД. Шаблони та формуляр-зразки документа

ПЛАН:
1. Шаблони документа
2. Формуляр-зразки документа


ЗАВДАННЯ:

АБО 1.    8 балів! 
1.1. Виконати індивідуально. Створити карту знань (схему) на тему "Шаблони електронних документів", наприклад за допомогою веб-ресурсу https://www.mindmeister.com (для роботи необхідно зареєструватися з допомогою Google). Надіслати файл ОЕД. Шаблони ЕД. П.І. учня на перевірку
1.2. Для ознайомлення (колективно). Шаблони документа
1.1. Поняття
1.2. Використання
1.3. Розширення файлів
1.4. Типи
1.5. Види документів за допомогою Word

 

1.3.  Для ознайомлення (колективно). Формуляр-зразки документа 

(посилання на розшифровку об'єктів формуляра)

                   

Мал. 1.  
Поздовжнє розташування реквізитів документів. 
Мал. 2 
                                                   Поперечне розташування реквізитів документів.


АБО 2.    11 балів! 
Оформити за інструкцією документ типу РезюмеУВАГА...на українській мові!

3. ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ.  ПРАЦЮЄМО НАД ПРОЕКТОМ
3.1. Переглянути приклади формулярів документу за посиланням: дивитися Мал 1 або Мал 2

3.2. Обрати один з формулярів (або Мал 1  або Мал 2)

3.3. Визначаєте самостійно необхідні об'єкти (мінімум 5-8 об'єктівформуляра для створення документу типу Дозвіл на використання матеріалів проектної діяльності з теми "Моя майбутня професія"

3.4. Створити текстовий документ Дозвіл (програма MS Word)

3.5. Згідно обраного формуляру оформіть дозвіл (вміст) з обраними об'єктами, розмістивши їх у відповідному місці на сторінці. Заявник - вчитель інформатики ЗНВК №67, Улинець Людмила Миколаївна. Мета використання матеріалів проектної діяльності.

3.6.Збережіть документ у своїй робочій папці під ім'ям Дозвіл_Ваше прізвище.docx.  
Надіслати роботу вчителю на перевірку

ПРИМІТКА:
  • Параметри символів:
* Шрифт - Times New Roman
* Розмір символів - 12 - 14 пт.
* Інтервал - 1,15 або 1,5
* Вирівнювання: заголовок - по центру, текст - по ширині (дозвіл) або по лівому краю 
  • Дотримуйтесь правила введення тексту! 
  • Перевіряйте граматичні помилки!

Немає коментарів:

Дописати коментар